Post by landcredlancobour on Feb 11, 2022 20:54:50 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Save The Girl ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Save The Girl IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder flere penge ▞▞▞
▞▞▞ Save The Girl 2022 version ▞▞▞
JEG ELSKER DET
Jeg må sige, at jeg er meget skuffet over, at jeg læste alle disse gode anmeldelser og tænkte "Dette virker sjovt!" Men da jeg installerede det, fandt jeg MANGE problemer, 1.ADS Wayyy til mange annoncer!😡 2. Valgene! Valgene var gode, men de dårlige valg var de MEST usandsynlige ting, der ville ske!😠 3.Outfits Outfittene var så grimme og nogle ikke ligefrem til børn!😕👧🏽 4.Graphics Horrible Grapics! Bortset fra det ret godt spil, mens du er i karentæne!😷
Jeg elsker det, hvordan du ikke fejlagtigt afdertiserer dit spil, og jeg vil virkelig gerne støtte dette spil. Min eneste måde at vise support på er at se annoncerne, når det bliver en mulighed. Hvis jeg kan hjælpe på anden måde, vil jeg gerne. Jeg håber virkelig, at dette spil har succes i fremtiden.
Hvert klik belønnes med reklamer. Det kommer vi ikke til at installere nogensinde igen.
Jeg elsker, at nogen fandt på et spil, som faktisk er, hvad alle de falske annoncer på andre spil handler om. Medmindre du er villig til at bruge $2,99 for at blive reklamefri, ville jeg dog ikke gide at spille. Annoncerne er de værste, jeg nogensinde har set, du skal se en annonce for at gøre alt, og annoncer dukker tilfældigt op med få sekunders mellemrum. Det er sindssygt.
Jeg må sige, dette spil er fantastisk, men på samme tid er det urealistisk, plus der er ALT for mange tilføjelser, det er ligesom at se flere tilføjelser end faktisk at spille spillet, spillet er rart og tidsdræbende, men alt hvad du skal gøre er at fjerne tilføjelserne. tak skal du have
Save The Girl Jocuri obișnuite ebl
Det er så meget at vente mellem niveauer og dele af niveauer. Jeg burde lave 30 niveauer på 20 minutter - nej, jeg må vente. Og tilføjelser er overalt. Forfærdelig. Skoleniveau grafik og kontrol. Lad være med at downloade, hvis du vil spille hurtigt og actionspil med en eller anden historie.
Har spillet 2 minutter, har allerede set 4 reklamer. Det er for meget!!
Jeg er lige startet, og jeg kan lide det indtil videre. Annoncerne er mit største problem. Jeg købte versionen uden annoncer for $2,99, men den gratis version har stadig alt for mange. Jeg forstår behovet for dem, men ikke i så overdrevent omfang.
Det var sjovt, men hver gang du fuldfører et niveau er der en annonce. Et spil skal ikke have annoncer på alle niveauer, men i stedet prøve at finde en måde at implementere dem med ting som boosts og bonusser. Dette spil har ikke dette på grund af den type spil det er, den bedre løsning ville være for skaberne af dette spil at lave det hver 5. eller 10. niveau, en annonce dukker op, da dette ville forbedre dette spil, som er bare for grundlæggende til have annoncer på alle niveauer bare for at tjene penge.
Hej gutter, det er måske kun et godt spil. men der er nogle ... Hvilket betyder, at vi går efter et praktisk svar betyder, at det bliver det anderledes i mellemtiden, hvis vi går efter et magisk eller kompliceret et, vil det være det praktiske... Så det er det problem, jeg har stået over for endnu...men du downloader denne betyder, at din tid vil gå skælmsk..og det er et godt tidspunkt at gå ven'
Bubble Shooter Rainbow - Juego de bolas Puzles sqjf
Det virker meget sjovt at spille, jeg nyder det mange komplikationer om spillet, jeg vil ikke sige, at det er så godt som et spil, når du først downloader spil, det tager for lang tid at downloade, og annoncerne er en anden ting, som de sagde, dårlig opdatering også. Det faktum, at det afinstalleres igen, efter du har downloadet, er der et problem, bedes du rette folk som dine apps-udviklere, hvis du laver dem, som om du antager at rette forbindelsesfejl osv. Lad opdateringer være i fred osv.
Jeg har ikke fået den til at bestå opgaven, og jeg har set 4 annoncer! Hver gang jeg rører ved noget dukker der en tilføjelse op. Jeg elsker spillet, men skære dog ned på tilføjelsen. Jeg forstår, at du skal have dem, men du kan ikke nyde spillet, hvis du ikke kan spille det. Du stillede også dette spørgsmål efter den allerførste opgave. Kan ikke rigtig fortælle meget om en anmeldelse, hvis du ikke har haft tid til at spille den.
Jeg vil ikke engang give dette spil en halv stjerne! Der er flere annoncer end den spillescene. Det ville jeg aldrig nogensinde! Bogstaveligt talt for mange annoncer, når du fuldfører et niveau, kommer der en annonce. Ville det ikke være irriterende?! Jeg vil bare aldrig anbefale det, det stinker 😩. Værste app jeg nogensinde har set 😖. Spillet er heller ikke interessant. Afinstaller det, og bed dit hold om, at de aldrig laver et så dårligt spil igen! 🙏😒
Ethvert svar, der logisk giver mening, som at bruge et fyrværkeri til at signalere en helikopter (som du ville bruge en flare i det virkelige liv) gør noget latterligt (i dette eksempel sprænger det helikopteren i luften), og i et andet eksempel kan du bruge en træplanke til at krydse et hul (men den knækker og du falder i, for det oplagte svar er vel at bruge en lille spand fuld af cementblanding til at fylde hullet, som tilsyneladende tørrer med det samme, og du slipper ud). Der er ingen som helst logik i det
Det er som beskrevet i annoncen i modsætning til mange spil. Det eneste er, at når du vælger det, er det højst sandsynligt ikke, hvad du ville tro, og i samme situation senere er det et andet svar. Jeg kan stadig godt lide at spille. Jeg betalte også for ingen annoncer, men det tog ikke alle annoncerne væk.
Annoncer er fine, men annoncer efter hvert niveau, det er uudholdeligt. Og jeg kan ikke engang springe disse annoncer over, før de er færdige.
Prøvede det, og jeg er ikke opsat på at fortsætte forbi niveau 9 på grund af absolut kedsomhed.
Hvis du hader annoncer som jeg gør.. spil i flytilstand. Så spillet er nøjagtigt som annonceret, hvilket er fantastisk, fordi det ikke er som de andre apps med falsk gameplay. Den har i alt 67 forskellige niveauer, og når du har fuldført de 67 niveauer, blander den mellem gamle niveauer.
Bravo, at nogen endelig har lavet et spil som dette...det skal bare tænkes lidt mere. Ja, der er mange annoncer, men du kan klikke ud af de fleste efter et par sekunder. Jeg ville give spillet flere stjerner, men det ser ud til, at udvikleren på de øverste niveauer løb tør for ideer. Gåder giver ikke mening, og valg bliver absurde og lamme. SPOILER: i elevatoren, i stedet for at smide kød efter vagthunden (som tidligere har arbejdet HVER gang) tag tigermasken på. Det giver mening, ikke?!
Det er præcis, hvad annoncen var, og det er et sjovt spil, men det ville have været så meget bedre, hvis der ikke var sååååå mange annoncer! Efter hvert enkelt niveau er der en annonce, der er sådan noget, men det er et sjovt spil, hvis der ikke var så mange annoncer, det ville have været 10 gange bedre, men med alle annoncerne, nej, jeg har det ikke. Jeg mener, du kunne købe det, der ikke er reklamer, men det er spild af penge, jeg afinstallerer det.
Annoncerne er overskuelige, hvis du holder dit wifi fra, og grafikken er sød. Det største problem er, at det bare bliver kedeligt efter et stykke tid. 2 valg for hvert niveau, nogle gange logiske og nogle gange ment som sjove ... men det bliver bare virkelig hurtigt kedeligt.
Alle, der giver det en dårlig anmeldelse, har ret. Dette spil er 30 % gameplay og 70 % annoncer. Nu hører du normalt det, og du er ligesom åh, de overdriver. Nej, sandelig, du kommer til at bruge mere tid på at se annoncer, end du vil spille. "Niveauerne" er et knaptryk efterfulgt af en 10 sekunders "scene" og derefter en 20 sekunders annonce. Gentage. Over. Og over. Og over. Kan dette overhovedet klassificeres som et spil? Selv når du kommer ned til "gameplayet", er dine svar baseret på ... gæt. Der er ikke noget logisk svar.
Mega godt spil
Jeg elsker bare det her spil, det er meget sjovt at spille, når du ikke har noget at lave, og jeg anbefaler dem alle, selvom jeg synes, at når du får en præmie, skal du ikke se en annonce, fordi det ikke er sjovt at se annoncer hele tiden !
Okay. Dette spil er heldigt, fordi det ikke engang fortjener 1 stjerne. Jeg hader det her spil. Det halter, og hver gang jeg går ind i spillet for at "spille" det, får det mig til at genstarte på niveau 1. Og forholdet mellem annonce og spil er 1:30. Jeg kan ikke understrege det nok, at der er flere annoncer i dette spil i de første 5 niveauer, end der er, når du ser 5 timers YouTube-videoer. Det er alt for nemt, og det kræver 0 hjernekraft at finde ud af det. Jeg afslutter 1 niveau, 3 annoncer afspilles. Og det tager længere tid end at spille selv. Alt i alt stinker det
Spillet er godt, jeg ville bare ønske, at der ikke var så mange tilføjelser. Jeg ville give fem uden tilføjelserne, men de stinker. Ret dette, jeg er sikker på, at jeg ikke er den eneste, der ikke ønsker at blive spammet med 50 tilføjelser, når jeg kun har spillet et par niveauer.
Godt ja virkelig sjovt spil genialt til at slå tiden ihjel eneste ulempe er, at der er for mange reklamepauser mellem niveauerne, jeg mener, ja har reklamevideoerne, men som vis dem efter hver 4/5 fuldførte niveauer i stedet for efter hvert niveau, der er blevet gennemført, men alt i alt bortset fra reklamer er spillet genialt, klart anbefalet👌🏻. Xx
Mega mange reklamer 🤯
Save The Girl Dažādas spēles ahp
Har jeg haft.
LANGT OM LÆNGE!! Et "vælg hvilket værktøj" spil!! 😁 Udviklerne er nu kodet omkring flytilstand (nødvendig for at omgå den OBSCENE mængde af annoncer), så vi har nu 2 bevægelige annoncer i starten af hvert niveau (10 sek.). Så det er blevet visuelt for "travlt" for mig. Sletter. Vi skal nu oprette forbindelse til serveren hvert 5. niveau, og generere en annonce, som er tættere på fair ppa ratio imo. Masser af bog/tv/film referencer, så det er sjovt. Og nogle af valgene er lidt ulogiske i starten, hvilket gør det både sjovt og sjovt.
så jeg er meget rart utilgængelig spil-app, jeg er meget begejstret for dette, da det er første gang, jeg spiller dette, og det bedste office aa er, at så mange personer har givet dette svar, der er de mest viste annoncer, lad være med at spille denne app så det er en meget dårlig vane, hvis du ikke tager nyheder tak, og jeg er så ked af det, så det er ved at blive downloadet, og nu har det onlynight-værdier, der får 56 efter at have fået 56, derefter vil jeg spille, hvis jeg ikke kan lide så kommer jeg men kom ikke og
Et meget dumt spil. Det kommer ikke tæt på det, de reklamerer for. Historielinjerne er overalt, og de værktøjer, de giver dig til at redde hende, giver ingen mening, hvad du ville tro, der ville hjælpe. Den laster ikke godt. Har alt for mange tilføjelser. For at stoppe tilføjelserne vil de have dig til at bruge rigtige penge, og det er absolut ikke det værd. Hvis jeg kunne, ville jeg give den en halv stjerne.
Robolx
Virkelig meget interessant meget langt spil og meget Super Baya meget. Sød og smuk, men pengene er meget lave og meget gode. Det. Har meget lidt star wars-historie til dig og dine venner i telugu. Spil leveres ikke af gode spillere, men de har været meget gode natspillere og lydklip og meget gode præstationer fra vores spillere i telugu og førstegruppeholdet har været fantastiske for den første gruppe hold i de seneste uger okasari sagde den første gruppe aftale wo
Spillet er godt, men der er alt for mange annoncer. Jeg kan se, at alle andre også oplever dette problem. En anden ting, jeg ikke kan lide ved spillet, er, at når du får en gave, skal du se en annonce for at tjene den. Det bliver meget irriterende. Et andet problem er, at situationerne kan være uforudsigelige. Alle ser på alting i et andet perspektiv, så mange gange bliver spillet meget hårdt. Alt i alt er dette spil okay efter min mening.
Lorte app lad var med at prøve den den er laterlig like ✔️ hvis i er enige
Ved ikke om jeg spiller spil eller ser reklamer
Godt spil. Men jeg giver ikke dette spil fulde 5 stjerner, for efter hvert eneste niveau er der annoncer. Og hvis vi spiller dette spil online, står der efter 2 eller 3 niveauer, at vær online, så ved jeg ikke, hvorfor det indlæses fra 0 til 100. Så efter 1 uge slettede jeg dette spil.😥😥
Sjovt, men sluk for wifi og data for at undgå annoncer. Løb også tør for niveauer første dag, så tilføj flere. Det er sjovt og fjollet, og hvis du laver en fejl, kan du se en annonce eller bare starte forfra, hvis du ikke har nok mønter. Ville give en 5, hvis der var flere niveauer. At spille i flytilstand undgik de almindelige annoncer.
For mange annoncer! Jeg var ikke engang nået til niveau 2, og jeg havde allerede haft 6 annoncer! Jeg lukkede og afinstallerede spillet der og da. Jeg forstår, at spil skal have nogle annoncer for at støtte dem og tjene penge, da de er gratis spil, men det er latterligt! 100% anbefaler ikke. Jeg kunne ikke komme til at forstå eller nyde spillet, fordi det blev stoppet hvert 20. sekund for en annonce.
Det ville være sjovt, hvis det ikke var for alle annoncerne. Jeg købte endda annoncerne gratis, og der var stadig annoncer. Jeg får bonusbeløbene, da du kan vælge at lade være. Men jeg så ingen steder, hvor der ikke var reklamer. Hvis jeg tabte en runde, var det enten at se en tilføjelse eller betale 200 mønter. Det er ikke tilføje gratis. Jeg fik straks refunderet mine penge, da det ikke er en gyldig tilføjelse. Andre betaler jeg for ingen annoncer, jeg får ingen annoncer. Det er sådan, det skal fungere. Nogle af valgene for niveauerne giver ikke engang mening.